67 20 63 50
Ingen varer i handlekurven

Vanlige spørsmål

Hvorfor er det ikke priser på det materialet dere sender ut?

Vi har kampanjer og tilbud som varierer. Vi ønsker derfor å ha direkte kontakt med våre kunder slik at vi alltid kan tilby den mest fordelaktige prisen. Alle ordinærpriser finnes på vår hjemmeside.

Jeg har bestilt en prøvepakke men fikk ingen bekreftelse.
Vi sender ingen bekreftelse. Dersom du vil få bekreftet din bestilling kan du ringe vårt kundesenter. Prøvepakken din kommer ca. 14 dager etter bestilling.

Jeg har bestilt en prøvepakke men ikke fått noen.
Det kan være flere årsaker ifølge våre kjøpsbetingelser.
Vi forbeholder oss retten til å godkjenne bestillingen.  
Du får kun en prøvepakke per kampanje og husholdning, og kun dersom du ikke tidligere har kjøpt serviset.
Du får maks. 3 stk prøvepakker fra Firkløveren uten å kjøpe noe mer.
For mer info, vennligst ring vårt kundesenter.

Er det noen kjøpetvang etter at man har bestilt prøvepakken?
Ingen kjøpetvang, du samler så lenge du selv vil.

Hvor lang er leveringstiden?
Vår normale leveringstid er 2-3 uker. Skulle en vare være utsolgt, leverer vi den så fort den kommer inn på lager. Vi tar forbehold om utsolgt.

Hvor ofte kommer abonnementspakken?
Ca. 1 gang i måneden.

Er det bindingstid på abonnementet?
Nei, ingen bindingstid. Man kan avslutte sitt abonnement når som helst.

Hva koster og hva inneholder pakken i abonnementet?
Prisen på abonnementspakken er avhengig av hvilket servise du velger. Du finner prisen i kupongen du sender inn, eller på hjemmesiden der du takker ja til tilbudet. Porto på 49,- tilkommer alltid på abonnementet.
Hver abonnementspakke inneholder alltid en middagstallerken og en forrettstallerken.

Hvorfor kommer pakke nr. 2 når jeg ikke har bestilt den selv?
Du takker JA til et abonnement ved å bestille prøvepakken. Deretter får du automatisk en ny pakke hver måned dersom du ikke avbestiller.

Kan jeg selv velge hva jeg vil ha i abonnementet?
Nei, dersom man starter et abonnement får man alltid en middagstallerken og en forrettstallerken.

Hva gjør jeg for å avslutte abonnementet?
For å avslutte abonnementet må du ta kontakt med vår kundeservice via telefon, e-mail eller post.

Hvilke betalingsalternativer finnes? Kan jeg dele opp betalingen? E-faktura, autogiro?
Du kan betale mot faktura eller Firkløverenkonto, der du kan dele opp betalingen, eller kort dersom du handler på hjemmesiden.

Tilbyr dere autogiro eller e-faktura?
Nei, pr. i dag tilbyr vi ikke dette.

Hvorfor kan man ikke velge utleveringssted eller butikk som er nærmere?
Det er Posten Norge som leverer våre pakker og Posten som bestemmer hvilket utleveringssted kunden skal ha.  

Hvordan går jeg frem ved reklamasjon?
Dersom en vare har mangler eller er feilsendt, ta alltid kontakt med vår kundeservice slik at vi kan rette opp feilen. Ved feil på varer sendes alltid en ny vare kostnadsfritt til deg og Firkløveren står for fraktkostnaden.

Hvorfor fikk jeg ikke kampanjepremien i den første leveransen?
Vi sender alltid premien sammen med din første ordinære abonnementspakke, dvs. forsendelse nr. 2.

Kan serviset vaskes i oppvaskmaskin og brukes i mikrobølgeovn?
Det kommer an på hvilket servise det er og dets utseende. Se separat vedlikeholdsråd for ditt servise, dine glass og bestikk.

Hvor lenge kommer serviset til å finnes for komplettering?
På de fleste serviser har vi etterkjøpsgaranti.

I servisene nedenfor tilbyr Firkløveren 10 års etterkjøpsgaranti på middagstallerken, forrettstallerken, dyp tallerken, kaffekopp, skål og asjett.

Åsas Jul  
Celebration
Dompapen  
Gammeldags Jul  
Mickey Mouse
Herregård
Marianne Royal Blue
Victoria
Pilgrim

I servisene nedenfor tilbyr Firkløveren 5 års etterkjøpsgaranti på middagstallerken, forrettstallerken, dyp tallerken, kaffekopp, skål og asjett.

Lace by Lars Wallin  
Royal Estelle  
Nordiske Fugler  
Christineholm        
Villmark         
Disney Jul

10 respektive 5 års etterkjøpsgaranti regnes fra det første kjøpet i serien.

I forbindelse med at et servise skal utgå sender vi ut informasjon om dette eller kontakter kunder som tidligere har handlet serviset og tilbyr gode priser for å komplettere serviset.