Vanlige spørsmål

Hvorfor er det ikke priser på det materialet dere sender ut?

Vi har kampanjer og tilbud som varierer. Vi ønsker derfor å ha direkte kontakt med våre kunder slik at vi alltid kan tilby den mest fordelaktige prisen. Alle ordinærpriser finnes på vår hjemmeside. 

Jeg har bestilt en prøvepakke men fikk ingen bekreftelse. 
Vi sender ingen bekreftelse på prøvepakke. Dersom du vil få bekreftet din bestilling kan du ringe vårt kundesenter. Prøvepakken din kommer ca. 14 dager etter bestilling. 

Jeg har bestilt en prøvepakke men ikke fått noen. 
Det kan være flere årsaker ifølge våre kjøpsbetingelser. 
Vi forbeholder oss retten til å godkjenne bestillingen.  
Du får kun en prøvepakke per kampanje og husholdning, og kun dersom du ikke tidligere har kjøpt serviset. 
Du får maks. 3 stk prøvepakker fra Firkløveren uten å kjøpe noe mer. 
For mer info, vennligst ring vår kundeservice.

Er det noen kjøpetvang etter at man har bestilt prøvepakken?
Du forplikter deg ikke til videre kjøp etter prøvepakken.

Hvor lang er leveringstiden?
Vår normale leveringstid er 2-3 uker. Skulle en vare være utsolgt, leverer vi den så fort den kommer inn på lager. Vi tar forbehold om utsolgt. 

Hvilke betalingsalternativer finnes? Kan jeg dele opp betalingen? E-faktura, autogiro?
Du kan betale mot faktura eller Firkløverenkonto, der du kan dele opp betalingen, eller kort dersom du handler på hjemmesiden. 

Tilbyr dere autogiro eller e-faktura? 
Nei, pr. i dag tilbyr vi ikke dette. 

Hvorfor kan man ikke velge utleveringssted eller butikk som er nærmere? 
Det er Posten Norge som leverer våre pakker og Posten som bestemmer hvilket utleveringssted kunden skal ha. 

Hvordan går jeg frem ved reklamasjon?
Dersom en vare har mangler eller er feilsendt, ta alltid kontakt med vår kundeservice slik at vi kan rette opp feilen. Ved feil på varer sendes alltid en ny vare kostnadsfritt til deg og Firkløveren står for fraktkostnaden. 

Kan serviset vaskes i oppvaskmaskin og brukes i mikrobølgeovn?
Det kommer an på hvilket servise det er og dets utseende. Se separat vedlikeholdsråd for ditt servise, dine glass og bestikk. 

Hvor lenge kommer serviset til å finnes for komplettering?
Firkløveren har som mål å kunne tilby kunder etterkjøpsmulighet i opptil 7 år på alle serviser. Dette under forutsetning at produktene finnes på lager eller at vi kan bestille produkter fra vår leverandør. Vi har lykkes med dette i de fleste tilfeller, takket være lange og gode relasjoner med leverandørene våre.